گجت و پوشیدنی

گلکسی بادز پلاس با اسپیکر 2 طرفه و بهبود باتری معرفی شد

گلکسی بادز پلاس لحظاتی پیش درجریان رویداد Unpacked 2020 درکنار خانواده‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ سامسونگ معرفی شد. این هدفون نسبت به نسل پیشین خود، عمر باتری 2 برابری و کیفیت مکالمات بهتر را ارائه می‌کند.

نسل جدید ایربادهای تماما بی‌سیم سامسونگ تغییرات متعددی نسبت به نسل گذشته داشته است؛ اما شاید مهم‌ترین بهبود، افزایش عمر باتری ایرباد از ۶ به ۱۱ ساعت باشد. جعبه‌ گلکسی بادز پلاس نیز با باتری ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی خود قادر است ۱۱ ساعت عمر باتری بیشتر در اختیار کاربر قرار دهد تا هدفون بیسیم جدید سامسونگ بتواند درمجموع ۲۲ ساعت موسیقی پخش کند. این میزان عمر باتری برای مکالمه اندکی کمتر از حالت پخش موسیقی است و برای «ایرباد به‌تنهایی» و «مجموع ایرباد و کیس» به‌ترتیب به ۷/۵ و ۱۵ ساعت می‌رسد.

گلکسی بادز پلاس به لطف اسپیکرهای دو مسیره توییتر و ووفر که تنظیم آنها به متخصصین اینکار یعنی AKG سپرده شده، قادر به تولید صدایی با کیفیت است که کاربر را در تجربه شنیداری غرق می کنند. هرچند گلکسی بادز پلاس توانایی حذف نویز را ندارد اما به ۳ اسپیکر مجهز شده است که اصوات ضروری محیط را حین پخش موزیک هم به گوش کاربر می رسانند.

کنترلرهای لمسی برای کنترل صدا، پخش یا متوقف کردن موزیک و رد کردن آن کماکان به قوت خود باقی است اما یک گزینه جدید هم برای اسپاتیفای در نظر گرفته شده است. سامسونگ اینبار علاوه بر اپ اندرویدی نسخه iOS را ارائه کرده تا کاربران آیفون را هم به سوی ایرفون خود بکشاند. سامسونگ که سرعت شارژ گلکسی بادز را به‌صورت «۱۵ دقیقه شارژ برابر با ۱۰۰ دقیقه پخش موسیقی» تبلیغ می‌کرد، اکنون ادعا می‌کند با سه دقیقه شارژ کردن بادز پلاس می‌توان ۶۰ دقیقه موسیقی پخش کرد. گلکسی بادز پلاس با قیمت ۱۴۹ دلار از ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در دسترس خواهد بود. گفتنی است گلکسی بادز پلاس در رنگ های مشکی، آبی، سفید و قرمز و همراه با گوشی هایی در دو سایز مختلف عرضه خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا