گجت و پوشیدنی

شیائومی از دو هدفون بلوتوثی جدید رونمایی کرد

بدنبال معرفی گوشی Mi 10 Youth Edition، شیائومی از جدیدترین هدفون های بلوتوثی خود تحت عنوان Line Free Bluetooth Headphones و  Mi Bluetooth Headset Youth Edition رونمایی کرده است.

هدفون Line Free Bluetooth Headphones

این هدفون دارای طراحی گردبندی با ایربادزهای مغناطیسی است. همچنین این هدفون در دو رنگ مشکی و خاکستری موجود است. یکی از ویژگی های این هدفون زمان تاخیر 80 میلی ثانیه ای به لطف فناوری کوالکام aptX است. این هدفون بلوتوثی مجهز به چیپست صوتی کوالکام QCC5125 است که یک تراشه صوتی پریمیوم با مصرف بهینه است. این فناوری DSP + cVC را برای پخش صوتی کریستالی و تماس های تلفیقی ترکیب می کند.

هدست Line Free Bluetooth دارای عمر باتری 9 ساعته بوده که از طریق پورت USB Type-C شارژ می شود. شیائومی می گوید، با یک شارژ 10 دقیقه تا 2.5 ساعت زمان پخش را فراهم می کند. به علاوه، یک ریموت داخلی با دکمه برای کنترل صدا و پخش موزیک در این هدست وجود داشته و از دستیار صوتی سیری، XiaoAI و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند. هدفون بلوتوث Xiaomi Line Free حدود 199 پوند (28 دلار) قیمت داشته و در حال حاضر برای خرید در Mi.com در دسترس است.

هدفون Mi Bluetooth Headset Youth Edition

محصول (Mi Bluetooth Headset Youth Edition (LYEJ07LS یک هدفون بلوتوث تک گوش است که در درجه اول برای تماس ساخته شده است. طراحی شبیه به هدست Mi Bluetooth Bluetooth Mi است که چند سال پیش منتشر شد.

این هدست 6.5 گرم وزن دارد و از طریق بلوتوث 5.0 به آن متصل می شود و دارای دکمه هایی برای کنترل صدا و موسیقی است. همچنین می توانید از دکمه ها برای تغییر آهنگ، رد یا پذیرش تماس، شماره گیری مجدد و برای تماس سه جانبه استفاده کنید. از فناوری DSP برای کاهش نویز استفاده شده و همچنین تداخل شبکه 4G را کاهش می دهد.

Mi Bluetooth Headset Youth Edition دارای یک پوشش نانو است که در برابر عرق کردن مقاوم است. همچنین دارای یک باتری 4 ساعته بوده که در حالت آماده به کار تا 80 ساعت شارژ نگه می دارد. از سوی دیگر، می توان همزمان با دو دستگاه همگام سازی کرده و برد بلوتوث آن 10 متر است. این هدفون بلوتوثی جدید دارای برچسب قیمتی 59 پوند (8 دلار) است و در رنگ های سیاه و سفید عرضه می شود. این نیز در حال حاضر برای خرید در Mi.com در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا