ال جی همچنان به معرفی گوشی های هوشمند خود با وجود لغو رویداد MWC 2020 ادامه می دهد. این شرکت به تازگی از گوشی هوشمند اقتصادی با پشتیبانی از شبکه VoLTE تحت عنوان W10 Alpha رونمایی کرده است.

قیمت این گوشی در هند برابر 140 دلار بوده و مبنی بر سیستم عامل اندروید 9.0 پای است. ال جی W10 آلفا، به پردازنده Unisoc SC9863A مجهز شده و در کنار آن 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. البته امکان افزایش فضای ذحیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی فراهم شده است.

این گوشی همچنین از صفحه نمایش 5.71 اینچی با رزولوشن +720p و نسبت ابعاد 19 به 9 برخوردار بوده و در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت گوشی نیز دوربین تکی اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که دارای قابلیت فوکوس خودکار و فیلم برداری 1080p است.

متاسفانه در این گوشی خبری از سنسور اثر انگشت نبوده و بجای آن از سیستم تشخیص چهره استفاده شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 3450 میلی آمپر ساعتی تامین شده که به ادعای شرکت، باتری آن قادر است تا 29 ساعت در حالت موزیک و 5 ساعت در حالت تماشای ویدیوی شارژ نگه دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه VoLTE، شبکه TD-SCDMA و FDD-LTE اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *