موبایل و تبلت

امتیاز دوربین وان پلاس 7T پرو در بررسی های DxOMark مشخص شد

مدتی است که گوشی وان پلاس 7T پرو وارد بازار شده است. این گوشی با قیمتی مناسب یک سخت‌افزار قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وان پلاس 7 تی پرو از یک مجموعه دوربین سه گانه بهره می‌گیرد. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، یک ماژول اولترا‌واید 16 مگاپیکسل و سنسور 8 مگاپیکسل برای تصویربرداری تله فوتو است.

اکنون سایت DxOMark، به بررسی دوربین گوشی وان پلاس 7 تی پرو پرداخته و امتیازات را اعلام کرده است.  دوربین وان پلاس 7 تی پرو با کسب امتیاز 114 در تست‌ها تقربیا در کنار گوشی های گلکسی اس 10 و هواوی پی 30 پرو ظاهر شده است. امتیاز کلی 114 شامل امتیاز عکاسی 122 و امتیاز فیلمبرداری 96 از سوی این وبسایت برای این گوشی اعلام شده است.

این امتیاز در مقایسه با گوشی گلکسی اس 10 و هواوی پی 30 پرو که هر دو امتیاز 116 را کسب کرده، می تواند بسیار معقول و خوب باشد. به طورکلی، وان پلاس 7 تی پرو در تمامی شرایط روشنایی به طور دقیق عمل کرده و دامنه داینامیکی تصویر خوبی داشته است. همچنین رندر رنگی به اشباع خوبی همراه بوده و فوکوس خودکار آن در شرایط روشنایی دقیق عمل کرده است. برای مشاهده بررسی کامل دوربین گوشی بر روی لینک کلیک کنید.

منبع
dxomark
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا