سامسونگ سخت در تلاش است تا در دسترس بودن OneUI 5.0 را در سری گوشی های هوشمند خود گسترش دهد. این شرکت اولین به‌روزرسانی پایدار سری گلکسی S22 خود را ماه گذشته آغاز کرد و از آن زمان این نرم‌افزار را برای تعدادی از پرچمداران قدیمی‌تر و همچنین دستگاه‌های میان‌رده خود منتشر کرده است. اکنون، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای گلکسی ایکس کاور 6 پرو منتشر کرده است.

طبق گزارش سم موبایل، گلکسی ایکس کاور 6 پرو اکنون بروزرسانی One UI 5 را با نسخه سیستم عامل G736BXXU1BVK2 دریافت می کند. این به‌روزرسانی با ویژگی‌های جدید اندروید 13 ارائه می‌شود، اما وصله امنیتی نوامبر 2022 را ارائه نمی‌کند. این نرم‌افزار در حال حاضر در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود و می‌توان انتظار داشت که به‌زودی این به‌روزرسانی در کشورهای دیگر نیز گسترش یابد.

اگر کاربر گلکسی گلکسی ایکس کاور 6 پرو در اروپا هستید، مراقب اعلان OTA باشید. سامسونگ احتمالاً بروزرسانی را به صورت مرحله‌ای منتشر می‌کند و ممکن است چند روز طول بکشد تا به‌روزرسانی در دسترس همه باشد. کاربران می توانند با رفتن به تنظیمات، انتخاب Software update و ضربه زدن روی Download and install، بروزرسانی را دانلود کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *