موبایل و تبلت

انتوتو فهرست بهترین موبایل های ماه فوریه 2020 را اعلام کرد

انتوتو که محبوب ترین بنچمارک در چین است و عملکرد گوشی های هوشمند را از نظر پردازنده، گرافیک، حافظه و رابط کاربری محاسبه می کند، اخیرا فهرست 10 گوشی هوشمند برتر پرچمدار و میان رده ماه فوریه 2020 را اعلام کرد. در بخش پرچمداران، گوشی ایسوس راگ فون 2 با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان بهترین گوشی انتخاب شد، در حالیکه گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با تراشه هلیو G90T بهترین گوشی در بخش میان رده ها شد.

این پلتفرم نشان داد که بدلیل رشد چشمگیر سخت افزار و نرم افزار، دستگاه ایسوس همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است. با این حال هنوز دستگاه های جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865 در این بنچمارک مشاهده نمی شود، بنابراین انتظار داریم ماه آینده شاهد حضور برخی بازیگران جدید نظیر سامسونگ، اوپو و شیائومی باشیم.

در حال حاضر، قدرتمندترین گوشی در بنچمارک انتوتو، گلکسی اس 20 اولترا با امتیاز 559,781 و سپس گلکسی اس 20 پلاس با امتیاز 553,735 است. امتیاز ردمی نوت 8 پرو در طی چهار هفته گذشته بدون تغییر باقی مانده و پس از آن گلکسی A71 با تراشه اسنپدراگون 730 بوده که بهترین نتیجه را برای تراشه در میان میان رده ها دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا