سامسونگ و اپل هر سال در رقابت شدیدی با یکدیگر شرکت می‌کنند اما تنها یک برنده از میان هر دو دستگاه پرچمدار این دو شرکت انتخاب می‌شود. تست‌های زیادی برای انجام بر روی تلفن‌های همراه وجود دارد، یکی از نمونه‌های آن، مقاومت در برابر ضربه است که نشان می‌دهد هر کمپانی تا چه حد به طراحی و کیفیت ساخت دستگاه خود اهمیت داده است.

حال به تازگی کانال یوتیوب Phonebuff در تازه ترین ویدیوی خود به مقایسه تست سقوط دو گوشی آیفون 11 پرو مکس و گلکسی اس 20 اولترا پرداخته است. PhoneBuff یکی از یوتیوبر‌های معروف در زمینه تست دستگاه‌های موبایلی در بخش‌های مختلف است، شاید آن را با تست‌های بازوی رباتی بشناسید اما این فرد به غیر از انجام Speed Test بین دستگاه‌های مختلف و مشخص کردن برنده بین آن‌ها، به تست مقاومت آن‌ها در برابر ضربه نیز می‌پردازد و خوشبختانه در این بخش نیز به جای استفاده از دست، از بازوی رباتی استفاده می‌کند تا شرایط در یکسان‌ترین حالت ممکن باشند.

[aparat id=’ljxF0′]

همانطور که می‌دانید کمپانی اپل بجای استفاده از آلمینیوم، از استیل برای قاب دور دستگاه‌های خود استفاده می‌کند و همین موضوع باعث مقاومت بالاتر بدنه دستگاه نسبت به دستگاه‌هایی می‌شود که از جنس بدنه آن‌ها از آلمینیوم است. استفاده از استیل باعث می‌شود تا دستگاه در زمان برخورد با سطح زمین در صورت افتادن، کمتر خورده و حالت خود را از دست بدهد اما این موضوع کاملا درمورد آلمینیوم فرق می‌کند و خوردگی در این فلز بالاتر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *