برند آنر به تازگی اعلام کرد که بروزرسانی Magic UI 3.0 را در تاریخ 15 مارس (اول فروردین 99) برای گوشی های آنر 20 و 20 پرو و View 20 عرضه می شود. همچنین به تدریج EMUI 10 را برای 9X منتشر می کند. این برند همچنین اعلام کرد که Magic UI 3.0 برای آنر 10 ، 10 لایت، 20 لایت، 8X ، 9X Pro و V10 در مرحله آزمایشی قرار داده است، اما هیچ زمان بندی مشخصی برای معرفی آن به اشتراک نگذاشت.

Magic UI 3.0 با یک طراحی جدید از UX ارائه شده است که به شما امکان می دهد ضمن به حداقل رساندن خستگی بصری و افزایش خوانایی، گوشی های هوشمند خود را بهتر پیمایش کنید. علاوه بر این، اشباع رنگ در Magic UI 3.0 برای قوام بین حالت عادی و حالت تاریک بسیار دقیق است. از سوی دیگر این رابط کاربری جدید دارای عناصر بصری پیشرفته ای است و با پشتیبانی از سیستم چند صفحه ای، تجربه ای فوق العاده را در اختیار کاربران می گذارد.

آنر در بخش عکاسی نیز پیشرفت هایی داشته است و کاربران هم اکنون می توانند فیلترها را از منظره یاب حتی قبل از گرفتن عکس پیاده سازی کنند. برنامه دوربین دارای ظاهری مدرن است و زوم کردن اشیاء را آسان تر می کند. در بخش امنیتی، دستگاه های دارای Magic UI 3.0 از طریق سیستم عامل خود توسعه یافته Trusted Exception Environment محافظت می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *