سامسونگ در سکوت خبری از گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی A11 رونمایی کرده است. این شرکت اطلاعاتی از این گوشی را در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است. گلکسی A11 همانطور که از نامش پیداست، یک مدل مقرون به صرفه ای بوده که در خانواده میان رده ها جای گرفته است. این گوشی از صفحه نمایش 6.4 اینچی LCD با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل و دوربین سلفی حفره دار 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در بالای گوشی سمت چپ بهره می برد.

در پشت گوشی میزبان دوربین سه گانه اصلی با چینش سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8 و 5 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی قرار دارد. این گوشی همچنین دارای ابعاد 161.4 در 76.3 در 8 میلی متری بوده و وزن آن 177 گرم است.

همچنین قدر پردازشی گلکسی A11 توسط پردازنده هشت هسته ای 1.8 گیگاهرزی تامین شده و در کنار آن 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی همراهی می کند. وظیفه تامین انرژی دستگاه برعهده باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. قرار است این گوشی در رنگ های سفید، آبی، مشکی و قرمز عرضه شود. متاسفانه سامسونگ هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت آن منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *