فناوری

سامسونگ موبایل کاربران را با استفاده از نور UV-C به‌طور رایگان ضدعفونی می کند

سامسونگ، سرویس Galaxy Sanizitzing را برای ضدعفونی کردن تلفن همراه کاربران خود در ۱۹ کشور آغاز کرد. این سرویس در مراکز رسمی تعمیر سامسونگ ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود سرویس یادشده تا اطلاع ثانوی به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد.

به‌موجب این سرویس، گوشی افراد به کمک نور UV-C و بدون استفاده از مواد شیمیایی ضدعفونی می‌شود. صاحبان گوشی‌های سامسونگ گلکسی، ساعت‌های هوشمند گلکسی و گلکسی بادز می‌توانند از سرویس Galaxy Sanizitzing استفاده کنند. کاربران حتی می توانند دستگاه های غیر از سامسونگ را نیز به این مراکز آورده و ضدعفونی کنند. فرآیند ضدعفونی کردن در مراکز تنها 30 ثانیه طول کشیده و تا 99.9 درصد میکروب ها را از بین می برد.

مراکز رسمی تعمیر سامسونگ در کشورهای آرژانتین، شیلی، کرواسی، دانمارک، فنلاند، ژاپن، کره‌ جنوبی، مالزی، نیوزیلند، نروژ، پاکستان، پرو، لهستان، روسیه، اسپانیا، سوئد، آمریکا، اوکراین و ویتنام سرویس Galaxy Sanizitzing را به‌صورت رایگان ارائه خواهند کرد. ب

راساس گزارشات سامسونگ بزودی این سرویس را در کشورهای استرالیا، اتریش، کانادا، جمهوری چک، فرانسه،‌ یونان، هنگ کنگ، مجارستان، هندوستان، اندونزی، ایتالیا، اردن، قزاقستان، لتونی، مکزیک، هلند، پاناما، فیلیپین، رومانی، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات و بریتانیا و همچنین در سرزمین‌های اشغالی نیز ارائه خواهد کرد.

منبع
gsmarenasamsung
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا