هفته گذشته بود که شاهد ارائه اولین آپدیت OxygenOS Open Beta برای وان پلاس 7T و 7T پرو بودیم که شامل پچ امنیتی ماه فوریه 2020 و قابلیت Live Caption بود. حال در دومین بروزرسانی بتای ارائه شده پچ امنیتی ماه مارس 2020 می باشد.

علاوه بر این، بروزرسانی Open Beta 2 قابلیت جدید به نام Instant Translation یا ترجمه همزمان را به همراه داشته که زیر نویس همزمان حین مکالمات ویدیوی را فراهم می آورد. این قابلیت هم اکنون از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هندی و چینی پشتیبانی می کند.

افزون بر این، این قابلیت ظاهرا برای ترجمه از سرویس Google Translate بهره می‌گیرد. به‌علاوه، در یادداشت تغییرات این نسخه رسما اشاره‌ای به این ویژگی نشده، در نتیجه احتمال دارد که Instant Translation به صورت اتفاقی به این آپدیت اضافه شده باشد.

با این همه، اگر می‌خواهید نگاهی به این قابلیت داشته باشد باید جدیدترین بتای باز OxygenOS را بر روی وان پلاس ۷، ۷ پرو یا ۷ تی نصب کنید. وقتی این کار را انجام دادید، به مسیر Settings -> Utilities -> OnePlus Laboratory -> Instant Translation بروید و قابلیت مذکور را فعال کنید.

سپس در همان صفحه می‌توانید زبان‌هایی را انتخاب نمایید که قصد دارید صداها را به آن ترجمه کنید. وقتی Instant Translation را فعال کردید، قادر خواهید بود تا آن را از بخش تنظیمات سریع فعال و غیرفعال کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *