چندی پیش اطلاعاتی از گلکسی A71 5G در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد که ما را تاحدودی با محصول معرفی‌نشده سامسونگ آشنا می‌ساخت. حال گوشی هوشمند جدید شرکت کره‌ای میهمان سایت TENNA شده است و این یعنی به‌زودی شاهد عرضه گلکسی A71 5G خواهیم بود.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ با مشخصات SM-A7160 در فهرست TENAA ثبت شده است و اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری را در اختیارمان قرار می‌دهد. گلکسی A71 5G دارای باتری با ظرفیت 4370 میلی‌آمپرساعت است که امکان شارژ ۲۵ واتی آن وجود دارد.

همچنین اطلاعات فاش شده، نشان می دهد که این گوشی از ابعاد ۱۶۲.۶ در ۷۵.۵ میلی‌متر به ضخامت ۸.۱ میلی‌متر است و وزن آن نیز به ۱۸۵ گرم می‌رسد. از سوی دیگر گفته می شود که این گوشی مجهز به تراشه اگزینوس 980 با 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

در گلکسی A71 5G از دوربینی با ماژول چهارگانه استفاده شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای استفاده در حالت ماکرو و دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت سنجش عمق می‌شود.

در دوربین سلفی نیز از لنزی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است تا کاربران امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بالا را داشته باشند. از مشخصات دیگر گلکسی A71 5G می‌توان به استفاده از درگاه USB-C، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵.۰ و وای‌فای ac اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *