صوتی و تصویری

ردمی اولین نمایشگر هوشمند را با قیمت 49 دلار عرضه کرد

برند امروز طی رویدادی آنلاین، محصولات مختلفی نظیر ردمی K30 پرو و تلویزیون 98 اینچی رونمایی کرده بود. در همین راستا این برند از نخستین نمایشگر هوشمند خود رونمایی کرد. نمایشگر هوشمند RedmiTouch Screen Speaker 8 در واقع نسخه ای از محصول شیائومی Mi AI Touchscreen Speaker Pro 8 است. طراحی این نمایشگر هوشمند از نسل اول آمازون اکو شو الهام گرفته است. پنل نمایشگر در بالای این محصول قرار گرفته و اسپیکر نیز در پایین جای دارد.

این نمایشگر هوشمند از یک پنل لمسی 8 اینچی با وضوح اچ دی و زاویه دید 178 درجه استفاده می کند. دارندگان می توانند از 6 پلتفرم ویدیوی شامل Mango TV, Youku, Tencent Video و iQiyi خدمات استریم دریافت کنند. همچنین می توانید صدا را از QQ Music و سایر پلتفرم ها استریم کنند. برای کودکان نیز شیائومی چندین پلتفرم آموزشی از جمله داستان سرایی، دایره المعارف ها و پلتفرم های آموزش انگلیسی 51Talk به این نمایشگر افزوده است.

خدمات استریم تنها کاری نیست که این نمایشگر هوشمند قادر به انجام آن باشد. این دستگاه دارای یک وبکم HD برای برقراری تماس های ویدیویی دو طرفه بوده از ساعت های هوشمند کودکان و تلویزیون های Mi پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، به لطف تشخیص چهره، این گجت قادر است فرزند شما را شناسایی کرده و به طور خودکار به رابط کاربری شخصی سازی شده کودک تبدیل شود. در این حالت ویژگی های والدین را فعال می کند و فیلتر چراغ آبی را روشن می کند.

ردمی می گوید این نمایشگر هوشمند دارای تشخیص صدا است و به طور خودکار اعضای خانواده را شناسایی می کند. به علاوه این گجت مجهز به نسل سوم دستیار صوتی XiaoAI بوده و بیش از 1600 فرمان مختلف را پشتیبانی می کند. با این کار شما می توانید دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیا نظیر دوربین امنیتی و دکمه های درب خانه را به این سیستم اضافه کنید. نمایشگر هوشمند RedmiTouch Screen Speaker 8 قرار است با قیمت 349 یوان (حدود 49 دلار) در دسترس مشتریان قرار گیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا