موبایل و تبلت

رویال فلکس پای 2 با نمایشگر تاشوی بهبودیافته معرفی شد

شرکت رویال از لحاظ فنی اولین شرکتی بود که گوشی هوشمند تاشو راهی بازار کرد، و اکنون نسل دوم گوشی را تحت عنوان فلکس پای 2 با نمایشگر تاشوی بهبودیافته رونمایی کرده است.

فلکس پای 2 دارای نسل سوم پنل Cicada Wing (صفحه نمایش قابل انعطاف پذیر) است که شعاع خمش بهتری نسبت به نسل قبلی اش پیدا کرده و به ادعای سازنده، خط تایی که به شکل متدوال روی نمایشگر اکثر گوشی های تاشو ایجاد می شود را به میزان چشمگیری در کوچک کرده که این مسئله نیز تاحدودی به خاطر الگوی شبیه سازی موادی است که در فرایند ساخت و توسعه این گوشی به کار گرفته است.

به گفته شرکت، این گوشی تاشو جدید مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 و مودم 5G است. همچنین این گوشی دارای نمایشگر 7.8 اینچی با نسبت ابعاد 4 به 3 (در وضعیت کاملا باز)، حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.0 بوده، ولی اشاره به ظرفیت آنها نکرده است.

سازنده ادعا کرده که پنل این گوشی در برابر بیش از 200 هراز بار خم شدن مقاومت داشته و هیچ خسارتی را متحمل نمی شود. این پنل همچنین از نظر روشنایی، کنتراست، گاموت رنگ و زاویه دید نسبت به نسل قبلی اش بهتر شده که همگی اینها به لطف چیپ درایور سفارشی سازی شده جدیدی است که برای این فلکس پای 2 در نظر گرفته شده است.

شرکت رویول در کنفرانس خبری آنلاینی که برای رونمایی از این گوشی ترتیب داده بود از آغاز همکاری استراتژیک خود با ZTE برای پیدا کردن موارد مصرف بیشتر این نمایشگر خبر داد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا