موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 10 برای گوشی ریلمی X2 و X2 پرو از راه رسید

برند ریلمی به تازگی بروزرسانی اندروید 10 را برای گوشی هوشمند ریلمی ایکس 2 ارائه کرده است. پیش از این، ریلمی ایکس 2 نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 10 را در ماه ژانویه امسال دریافت کرده بود. اکنون با گذشت چند ماه، نسخه پایدار رابط کاربری Realme UI مبتنی بر اندروید 10 برای این گوشی مجهز به اسنپدراگون 730G منتشر شده است. این بروزرسانی رابط کاربری جدید، ژست های ناوبری بهینه شده و اپلیکیشن دوربین جدید را به ارمغان می آورد.

نسخه نرم افزاری جدید این بروزرسانی RMX1992AEX_11.C.05 است و از طریق فایل OTA در دسترس قرار گرفته است. با این حال، این بروزرسانی در حال حاضر به تعداد محدودی از کاربران منتشر شده و در صورت عدم یافتن اشکالات مهم، طی چند روز، به طور گسترده به سراسر دنیا منتشر می شود. علاوه بر این، X2 برای دریافت به روزرسانی Realme UI باید بر روی نسخه نرم افزار A.19 باشد.

در ضمن، به روزرسانی اندروید 10 برای Realme X2 Pro نیز منتشر شده است. تغییرات تغییر تقریباً مشابه با X2 است، منهای دو بخش آخر (برنامه و باتری) ، که در پرو وجود ندارد. در حال حاضر شماره ساخت RMX1931EX_11.C.23 است و پس از بروزرسانی به نسخه  RMX1931EX_11_A.10 ارتقا پیدا خواهید کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا