اگرچه سامسونگ گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود را محدود به سری A و M کرده است، ولی در هر دو سری روزبه‌روز گوشی‌های بیشتری معرفی می‌شوند و شاهد شلوغی بسیار زیادی هستیم. در همین رابطه باید به گلکسی M11 اشاره کنیم که قرار است به زودی معرفی شود.

به‌تازگی مشخصات فنی منتسب‌به مدل M11 از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی M سامسونگ فاش شده است که از اعمال برخی بهبودها در این گوشی نسبت‌به نسل پیش خبر می‌دهد. این گوشی که احتمال می‌دهیم در آینده‌ای نزدیک معرفی شود، پیش‌تر گواهی اتحادیه‌ی WI-Fi را دریافت کرده است و مدتی پیش نیز رسانه‌ها از رؤیت‌شدن آن در ابزار مدیریتی کنسول گوگل پلی خبر دادند.

همانطور که در رندرها می‌توانید ببینید، این گوشی در رنگ‌های مشکی، ارغوانی و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد. سامسونگ برای آن یک نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ در نظر گرفته که در سمت چپ بخش فوقانی آن، در یک حفره دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. قلب تپنده این گوشی یک تراشه مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتزی است که به نظر می‌رسد همان اسنپدراگون ۴۵۰ خواهد بود. در کنار این تراشه، کاربران می‌توانند از ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بهره ببرند.

در پنل پشتی گلکسی M11 شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که مورد آخر برای حالت پرتره مثمر ثمر واقع می‌شود. گلکسی M11 از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۵ وات از طریق درگاه USB-C استفاده خواهد کرد. این گوشی هنگام عرضه دارای رابط کاربری One UI 2.0 با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خواهد بود و از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *