تلگرام به تازگی بروزرسانی نسخه 6.0 اپلیکیشن خود را با قابلیت هایی نظیر دسته بندی چت ها و شکلک‌های کرونایی منتشر کرده است. تلگرام می گوید بسیاری از کاربران ما به خاطر کار و تحصیلات خود حتی در هفته های گذشته به تلگرام اعتماد می کنند. برای اطمینان از اینکه لیست های چت همه می توانند با تعدد مکالمه مواجه شوند و پیامهای مهم را از دست ندهید، امروز Chat Folders را معرفی می کنیم.

زمانی که لیست چت‌های شما شلوغ و درهم ریخته می‌شود، می‌توانید پوشه‌هایی را برای سازماندهی آنها، به بهترین شکلی که مدنظرتان است بسازید. حال آنها می‌توانند چت‌هایی خاص نظیر کانال‌های مورد علاقه‌ی شما باشند. اما فراتر از آن، می‌توانید مشخص کنید که پیام‌های خوانده نشده به صورت خودکار به یک پوشه اضافه شوند یا یک به یک، به صورت دستی آن‌ها را به پوشه‌ای که می‌سازید انتقال دهید. پوشه‌ها مثل بخش آرشیو، می‌توانند بی‌نهایت چت پین شده داشته باشند.

در نسخه‌ موبایل، همه چیز به سادگی جابجایی بین زبانه‌ها انجام می‌شود و در نسخه‌ دسکتاپی، پوشه‌ها با یک نوار کناری جدید، به راحتی در دسترس شما قرار خواهند داشت. شما می‌توانید پوشه‌ها را در یک نسخه بسازید و به صورت خودکار در یک نسخه‌ی دیگر (مثلاً دسکتاپی) نیز ایجاد شود. بنابراین همه‌چیز در یک مسیر سازماندهی می‌شود.

پوشه چت برای بهتر دیده شدن برخی از چت های شما بهتر کار می کند. اگر به دنبال مخفی کردن برخی از گفتگوهای خود از منظر هستید ، به جای آنها بایگانی کنید. برای انتقال آن به پوشه بایگانی شده بایگانی، انگشت خود را به چپ بکشید. هنگامی که یک گپ بایگانی شده یک اعلان دریافت می کند، از پوشه خارج شده و به لیست گپ شما باز می گردد. گپ های خاموش برای همیشه بایگانی می شوند. می توانید آرشیو کردن پیام در تلگرام را با کشیدن سمت چپ روی آن ، پنهان کنید. دوباره آن را با کشیدن صفحه به پایین مشاهده کنید.

ویژگی دیگری که در نسخه جدید تلگرام 6.0 ارائه می‌شود و به ویژه مناسب کانال‌های بزرگ است، امکان مشاهده‌ آمار کانال‌ها است. اگر کانالی با بیش از هزار دنبال کننده دارید، شما می‌توانید آمار دقیقی از جمله تعداد افراد در حال پیوستن به کانال و وضعیت هر یک از پست‌ها را مشاهده کنید.

آخرین موارد اضافه شده در ارتش ایموجی های متحرک می تواند به شما کمک کند شجاع باشید و از دوستان خود بخواهید که در امنیت و سلامت خود باقی بمانند. هم اکنون این نسخه از تلگرام برای پلتفرم‌های اندروید، آی او اس، ویندوز و مک اواس منتشر شده که با کلیک روی پلتفرم مدنظر خود می‌توانید آن را دانلود کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *