مایکروسافت به تازگی فهرست بازی های رایگان ماه آپریل 2020 مشترکین ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. مثل همیشه مایکروسافت چهار بازی برای این ماه در نظر گرفته که دو بازی از آنها از عناوین ایکس باکس وان هستند و دو بازی دیگر هم از نسخه‌های ایکس باکس 360 هستند که البته روی کنسول نسل هشتمی هم قابل بازی خواهند بود.

اولین بازی اعلام شده شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی Project Cars 2 است که در طول کل ماه آپریل به صورت رایگان روی پلتفرم ایکس باکس وان قابل دانلود خواهد بود. یکی از عناوین سبک ماشین‌رانی موفق که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و نمره‌اش در متاکریتیک ۸۴ است. دیگر عنوانی که از یکم آپریل رایگان می‌شود، Fable Anniversary است که در واقع نسخه‌ای ریمستر شده از اکشن نقش‌آفرینی کلاسیک ایکس باکس 360 به شمار می‌آید و روی هر دو پلتفرم در دسترس خواهد بود.

اسامی بازی‌های رایگان ماه آپریل 2020 سرویس Xbox Live GOLD به شرح زیر است:

  • Project CARS 2 (از تاریخ 1 آپریل مصادف با 13 فروردین تا تاریخ 30 آپریل مصادف با 11 اردیبهشت به طور رایگان در دسترس و قابل دریافت است)
  • Knights of Pen and Paper Bundle (از تاریخ 16 آپریل مصادف با 28 فروردین تا تاریخ 15 مِی مصادف با 26 اردیبهشت به طور رایگان در دسترس و قابل دریافت است)
  • Fable Anniversary (از تاریخ 1 آپریل مصادف با 13 فروردین تا تاریخ 15 آپریل مصادف با 27 فروردین به طور رایگان در دسترس و قابل دریافت است)
  • Toybox Turbos (از تاریخ 16 آپریل مصادف با 28 فروردین تا تاریخ 30 آپریل مصادف با 11 اردیبهشت به طور رایگان در دسترس و قابل دریافت است)

توجه داشته باشید که پس از دریافت هر یک از این عناوین و اضافه شدنشان حساب شما هر زمان که دارای اشتراک سرویس Xbox Live GOLD و یا سرویس Xbox Game Pass Ultimate باشید قادر به انجام این عناوین خواهید بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *