موبایل و تبلت

فیت بیت از مچ بند هوشمند Charge 4 رونمایی کرد

فیت بیت به تازگی از جدیدترین مچ بند هوشمند خود تحت عنوان Fitbit Charge 4 رونمایی کرده است. محصول جدید این شرکت GPS داخلی، کنترل اسپاتیفای و دیگر ویژگی های موجود در ساعت های هوشمند بالا رده فیت بیت نظیر فیت بیت پی، اعلان اپلیکیشن و سنسور اکسیژن SpO2 را دارد.

این مچ بند 149 دلاری دارای باتری با دوام 7 روزه یا 5 ساعته در حالت استفاده GPS است. هنگامی استفاده از GPS، دیگر نیازی به همراه بردن گوشی موبایل برای ردیابی دقیق فعالیت هایی از جمله دوچرخه سواری، دو یا کوهنوردی نیست. اطلاعات تمرین به طور خودکار در برنامه ضبط می شود، اگر مسیرهای مشابه را غالباً اجرا می کنید مفید باشد و می خواهید سرعت خود را سریع تر ببینید.

از آنجا که Charge 4 ابعادی برابر با Charge 3 دارد، می توانید از بند های مدل قبلی در مچ بند جدید استفاده کنید. فیت بیت CHarge 4 دارای امکان جدید Active Zone Minutes بوده که به طور خودکار پایداری ضربان قلب و بالا رفتن آن را تشخیص می دهد تا دقیقه هایی که فعالیت داشته اید را محاسبه کند. به گفته فیت بیت این قابلیت فعالیت حداقل 30 دقیقه در روز را بین کاربران ترویج می کند.

از آنجایی که این ویژگی بر اساس ضربان قلب عمل می کند، امتیاز بر اساس فاکتورهایی از جمله قد، وزن و میزان تناسب اندام هر فرد محاسبه می شود. از قابلیت های دیگر فیت بیت Charge 4 باید به پایش خواب کاربر اشاره کرد. مچ بند هوشمند فیت بیت در رنگ های بنفش، مشکی و آبی به فروش می رسد و همان طور که گفتیم قیمتی 149 دلاری دارد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا