صوتی و تصویری

ایسوس از مانتیور گیمینگ ROG Strix XG27WQ رونمایی کرد

ایسوس از مانیتور گیمینگ جدید خود با نام ROG Strix XG27WQ رونمایی کرده است. مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس از یک پنل 27 اینچی از نوع VA و با نرخ خمیدگی 1500R بهره می برد و وضوح تصویر آن 1440 در 2560 پیکسل است.

مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس نیز با دارا بودن پنل VA قادر به نمایش تصاویر و زمان تبدیل رنگ خاکستری به خاکستری در مدت 1 میلی ثانیه است که آن را در زمره سریع ترین مانیتور های هم رده خود قرار می دهد. همچنین مانیتور ایسوس به دو فناوری ELMB (فناوری انحصاری Low Motion Blur ایسوس) و فناوری AMD Free-Sync با تاییدیه Premium Pro مجهز شده است.

 پنل مورد اشاره می‌تواند DisplayHDR 400 را ارائه کند و البته از HDR 10 نیز پشتیبانی می‌کند. وضوح 178 درجه / 178 درجه، میزان کنتراست 3000:1 و طیف رنگی 125 درصدی sRGB و 92 درصدی DCI P3 از دیگر مشخصات این مانتیور است.

نمایشگر ROG Strix XG27WQ ایسوس از پایه سه گانه خود با لوگو ROG در این مدل استفاده کرده که به شکل‌های مختلف تنظیم می‌شود. ورودی‌های نمایشگر شامل یک Display Port 1.2a و دو پورت HDMI 2.0 می‌باشد. یک جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز برای خروجی صدای دیجیتال از کارت گرافیک در نظر گرفته شده و البته یک هاب دو پورت USB 3.0 نیز وجود دارد.

در بحث امکانات مناسب گیمرها باید به Asus GamePlus اشاره کنیم که شامل زمان سنج، نشانگر داخل بازی، شمارنده FPS و تنظیمات نمایشگر می‌شود. همچنین Asus GameVisual یک سری حالت خاص برای بازی‌ها هستند و باید حالت نور آبی پایین را نیز به آنها اضافه کنیم. ایسوس قیمت این مدل را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا