کنسول و بازی

تاریخ برگزاری رویداد E3 2021 مشخص شد

کرونا ویروس وضعیت جهان را مختل کرده و صنعت بازی هم از شیوع این بیماری در امان نمانده است. نمایشگاه E3 نیز همانند بسیاری از نمایشگاه‌ها و تورنمنت‌ها لغو شد اما انجمن نرم افزارهای سرگرمی آمریکا (ESA) تسلیم نشده و قصد دارد نمایشگاه E3 2021 را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. آنها تا پیش از این اعلام کرده بودند که در تلاش هستند تا یک رویداد آنلاین را برگزار کنند که ظاهرا به نتیجه نرسید.

طبق اعلام مسئولان برگزارکننده E3، رویداد E3 2021 از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۲۵ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. نمایشگاه E3 مدتی است که با افول مواجه شده و وضعیت چندان خوبی را تجربه نمی‌کند. حتی قبل از لغو E3 2020، شرکت‌هایی بودند که از حضور در این نمایشگاه کناره‌گیری کردند و برگزارکنندگان می‌دانند که باید تغییرات تازه‌ای در آن اعمال کنند.

اگر همه چیز خوب پیش برود و بشر بتواند ویروس COVID-19 را تا یک‌سال آینده مهار کند، می‌توانیم آینده‌ای را تصور کنیم که دوباره پای نمایشگرهای خود نشسته و کنفرانس‌های مطبوعاتی E3 را با هیجان سال‌های قبل تماشا می‌کنیم اما اگر شرایط فعلی ادامه‌دار باشد، احتمالاً سرنوشت این رویداد باز هم به‌خطر خواهد افتاد.

منبع
dualshockers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا