نرم افزار و اینترنت

اسکایپ قابلیت جدید Meet Now را به سرویس خود افزود

همزمان با خانه نشین شدن کارمندان در سراسر دنیا، استفاده از برنامه‌های ویدیو کنفرانس نیز افزایش چشمگیری داشته است. یکی از برنامه‌های قدیمی این حوزه اسکایپ است که با اضافه کردن یک بروزرسانی جدید به پلتفرم خود، قصد دارد میزبانی ویدیو کنفراس‌ها را بسیار ساده کند.

اسکایپ به‌منظور ساده‌سازی هرچه‌بیشتر فرآیند برقراری تماس، از راه‌اندازی سرویسی جدید با نام Skype Meet Now خبر داده است. Meet Now سرویسی رایگان با قابلیت‌های متعدد به‌شمار می‌آید که به کاربران امکان می‌دهد بدون ثبت‌نام در اسکایپ یا حتی دانلود آن، از طریق این اپلیکیشن با یک‌دیگر تماس بگیرند.

به نظر می‌رسد اسکایپ در مقابل رقبای خود، روی این ویژگی حساب خاصی باز کرده است. اپلیکیشن Zoom به صورت پیشفرض، برای برقراری تماس از کاربران خود تقاضا می‌کند یک حساب کاربری ایجاد کرده و اپلیکیشن مربوطه را هم دانلود کنند. اسکایپ در هفته‌های اخیر تمام سعی خود را برای جلب توجه کاربران به ویژگی ویدیوکنفراس خود کرده است. با مشکلات پیش آمده پیرامون Zoom، به نظر می‌رسد اکنون بهترین زمان برای بازگشت اسکایپ به جایگاه قبلی خود است.

بر اساس گفته‌های اسکایپ، کاربران تنها با ۳ کلیک می‌توانند میزبانی را آغاز کنند و لینک کنفرانس ویدیویی را نیز در اختیار دیگر همکاران خود قرار دهند. مهم‌ترین نکته که میزبانی را به امری ساده تبدیل می‌کند، تحت وب بودن این فرایند است. البته در صورتی که شخصی دعوت شده به ویدیو کنفرانس، برنامه اسکایپ را نصب داشته باشد، با کلیک روی لینک دعوت مستقیم به برنامه و سپس به کنفرانس ویدیویی منتقل شده و در غیر این صورت به مرورگر کروم یا اج ارجاع داده می‌شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا