موبایل و تبلت

اپل بروزرسانی iOS 13.4.1 و iPadOS 13.4.1 را منتشر کرد

اپل اخیرا بروزرسانی جدید سیستم عامل های iOS 13.4.1 و iPadOS 13.4.1 را برای آیفون و آیپد منتشر کرده است. این آپدیت فرعی باعث می‌شود تا باگ اخیری که کاربران در زمان استفاده از فیس تایم با آن مواجه بودند برطرف شود. طبق گفته کاربران، این مشکل در دستگاه‌های مجهز به آی او اس 13.4 و macOS 10.15.4 مشاهده شد به طوری که با دریافت این بروزرسانی‌ها، آنها دیگر نمی‌توانستند به دستگاه‌های مجهز به آی او اس 9.3.5 و آی او اس 9.3.6 و یا برعکس متصل شوند و تماس تصویری برقرار کنند.

این باگ به صورت مشخص در آپدیت جدید برطرف شده است و کاربران می‌توانند از این پس به صورت مستقیم و بدون مشکل از دستگاه‌های خود برای تماس با کاربرانی که از دستگاه‌های قدیمی آی او اس استفاده می‌کنند، بهره ببرند.همچنین مشکل مربوط به بلوتوث در متوی کوییک اکشنز در هوم اسکرین نیز رفع شده است. در دستگاه‌‌های آیپد نیز برخی ازکاربران از بروز مشکل در فلش لایت دستگاه خود خبر داده بودند که به گفته اپل، پس از دریافت این بروزرسانی، ایراد برطرف خواهد شد.

غالبا اپل در دل نسخه‌‌های جدید پلتفرم‌‌های خود، آپدیت‌‌هایی را نیز به منظور ارتقای امنیت دستگاه ‌‌می‌گنجاند. البته این‌‌ها بخشی از تغییرات و بروزرسانی‌‌هایی هستند که با دریافت نسخه آی او اس 13.4.1 در محصولات اپل اعمال خواهند شد.

منبع
9to5mac
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا