شرکت میزو از اولین گوشی هوشمند یکپارچه بدون دکمه، پورت و اسپیکر جهان تحت عنوان Meizu Zero پرده برداشت. این شرکت در مراسم معرفی گوشی اعلام کرد که بدنه آن به صورت یکپارچه از جنس سرامیک تولید شده است و هیچگونه فاصله یا شیاری میان اجزای تشکیل دهنده بدنه این گوشی وجود ندارد.

میزو زیرو در واقع یک موبایل نازک و سبکی است که به یک صفحه نمایش امولد ۵.۹۹ اینچی و یک حسگر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر مجهز شده است. با توجه به اینکه گوشی Meizu Zero دارای هیچگونه پورت یا درگاه ورودی یا خروجی نیست، طبق انتظار از شارژرهای بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در هنگام خرید این گوشی یک شارژر بی‌سیم مجهز به فناوری شارژ سریع به کاربران تحویل داده می‌شود که قادر است در آن واحد، 18 وات انرژی خروجی را به این گوشی تحویل دهد.

میزو زیرو همچنین دارای هیچگونه دکمه فیزیکی برای تنظیم میزان صدا یا روشن کردن نیست. به جای این دکمه‌ها در لبه‌های این گوشی چند دکمه مجازی و حساس به فشار دیده می‌شود که نقش دکمه Power و تنظیم میزان صدا در گوشی‌های امروزی را ایفا می‌کنند. نکته قابل توجه در این بخش از گوشی Meizu Zero، حضور این دکمه‌ها در هر دو لبه کناری است. به این معنی که می‌توان با لمس هردو سمت این گوشی، به این دکمه‌ها دسترسی پیدا کرد.

از میان دیگر ویژگی‌های عالی این اسمارت فون می‌توان به حضور فناوری نوآورانه mSound 2.0 اشاره کرد که با استفاده از نمایشگر و ایجاد لرزش در بدنه، صداهای خروجی را تولید می‌کند. با استفاده از این فناوری، گوشی Meizu Zero از حضور اسپیکر یا بلندگوی خروجی صدا معاف شده است.

در قاب پشتی دستگاه شاهد بکارگیری دوربین دوگانه اصلی هستیم که شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی (IMX 380 سونی) و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دیگر (IMX 350 سونی) می‌شود. همچنین این موبایل به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. موبایل یاد شده از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی میزان رم و حافظه‌ داخلی آن منتشر نشده است.

میزو زیرو از تکنولوژی شارژ بی سیم سریع mCharge استفاده می‌کند و بدین شکل نرخ شارژ ۱۸ واتی امکان پذیر شده تا به سرعت این موبایل را شارژ گردد. علاوه بر این موبایل مذکور موفق شده لیسانس IP68 را برای مقاومت در برابر آب بدست آورد. بدین صورت  حتی اگر این موبایل ۲.۵ ساعت در آب باقی بماند، مشکلی برایش به جود نخواهد آمد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی زمان عرضه یا قیمت آن وجود ندارد و مشخص نیست این موبایل قرار است به کدامیک از بازار‌های جهانی وارد شود اما کاربران خواهند توانست میزو زیرو به دو رنگ مشکی یا سفید خریداری کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *