هواوی از کارت اعتباری خود به نام هواوی‌کارت رونمایی کرد که ویژگی‌های آن شباهت بسیاری با اپل کارت دارد. رونمایی از هواوی‌کارت توسط ریچارد یو، یکی از سران شرکت هواوی، صورت گرفت. طی کنفرانس خبری که شاهد عرضه سری گوشی هواوی پی ۴۰ در چین بودیم، ریچارد یو به روی صحنه آمد و در مورد کارت اعتباری جدید این شرکت صحبت کرد.

هواوی کارت به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه می شود. هواوی کارت با سرویس هواوی Pay سازگار است، بنابراین کاربران می توانند تمامی اطلاعات تراکنش مالی در گوشی‌های هوشمند هواوی کاربر نیز ثبت می‌شود و کاربر می‌تواند در هر لحظه به آن‌ها دسترسی داشته باشد. همچنین شرکت UnionPay نیز از این کارت پشتیبانی کرده و سازگاری با چیپ‌های NFC نیز به راحتی کار با کارت اعتباری جدید شرکت چینی کمک فراوانی می‌کند.

برخلاف کارت اپل، کارت هوآوی مانند کارت اعتباری معمولی، هزینه های سالانه را دارد. علاقه‌مندان به استفاده از هواوی‌کارت برای سال اول نیاز به پرداخت حق اشتراک سالانه نخواهند داشت و در سال دوم نیز اگر میزان تراکنش مالی آن‌ها از حدی مشخص بالاتر رود با تخفیف چشم‌گیری مواجه خواهند شد.

از دیگر امکانات در نظر گرفته‌شده برای کاربران، برخورداری از تخفیف در هنگام خرید با هواوی‌کارت است. غول چینی همچنین قول داده است که امنیت کپی دیجیتالی کارت را با حداکثر دقت و امنیت انجام دهد. همین مورد قبلاً در مورد Huawei Pay اعمال شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *