کامپیوتر

کامپیوتر AIO جدید MSI PRO AP241Z با تراشه AMD Ryzen 7

شرکت MSI به تازگی یک رایانه آل این وان جدید را در بازار چین عرضه کرده است. این شرکت رایانه رومیزی PRO AP241Z AIO (آل-این-وان) را ارائه کرده که از پردازنده AMD Ryzen 5700G پشتیبانی می‌کند.

این محصول دارای طراحی باریکی است که حرفه ای ها را هدف قرار داده است. همچنین حاشیه های کوچکی در اطراف نمایشگر 24 اینچی دیده می شود. نمایشگر این دستگاه پنل IPS داشته و رزولوشن فول اچ دی را به ارمغان می آورد. در دل دستگاه یک پردازنده 8 هسته و 16 رشته به نام Ryzen 7 5700G به همراه گرافیک یکپارچه Vega 8 قرار گرفته است.

علاوه بر این، رایانه جدید دارای حافظه DDR4 3200 مگاهرتز است که با یک SSD M.2، هارد دیسک 2.5 اینچی و همچنین بلندگوهای دوگانه 3 واتی همراه شده است. متأسفانه، این شرکت هنوز قیمت رسمی دستگاه یا تاریخ عرضه آن را در حال حاضر اعلام نکرده است. با این حال، واضح است که این دستگاه بیشتر برای حرفه ای ها طراحی شده تا بازی های سطح بالا. اگرچه، با APU، رایانه شخصی AIO جدید باید بتواند عناوین ورزش های الکترونیکی را به راحتی اجرا کند. اگرچه وب‌کم داخلی ندارد، اما با یک وب‌کم Full HD همراه شده که با فناوری WiFi 6E برای اتصال سریع و پایدار تکمیل می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا