موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی Xcover 4s و A60 منتشر شد

مدتی است که سامسونگ برای بسیاری از گوشی های نظیر گلکسی A10، A20e و گلکسی J6 بروزرسانی اندروید 10 را ارائه کرده و اکنون نوبت به این رسیده که دو گوشی دیگر شامل گلکسی ایکس کاور 4 اس و گلکسی A60 بروزرسانی یاد شده را دریافت کند.

گفتنی است که هر دو گوشی به جدیدترین رابط کاربری One UI 2.0 و اندروید 10 مجهز شده اند. بروزرسانی گلکسی A70 برای شماره مدل SM-A6060 ارائه شده و حجم آن 1.9 گیگابایت است. همچنین شامل پچ امنیتی ماه مارس 2020 می شود. لازم به ذکر است این آپدیت ابتدا از کشورهای چین و کره جنوبی آغاز شده است.

از سوی دیگر بروزرسانی گلکسی ایکس کاور 4 اس نیز دارای شماره ساخت G398FNXXU4BTC7 بوده و در کشور های امارات، لهستان و ویتنام ارائه شده و شامل وصله امنیتی ماه مارس 2020 نیز می شود. اگر در یکی از کشورهای مورد اشاره هستید، و هنوز اعلان به روزرسانی را دریافت نکرده اید ، می توانید با مراجعه به تنظیمات > بروزرسانی نرم افزار برای دانلود و نصب، به صورت دستی بروزرسانی را انجام دهید.

این بروزرسانی حرکات ناوبری گوگل، انیمیشن های صاف، حالت تاریک پیشرفته، رابط کاربری بهبودیافته و مدیریت مجوز پیشرفته را به همراه دارد. این برنامه همچنین شامل سلامتی دیجیتال، پاسخ هوشمند، یک بخش مراقبت مجدد دستگاه و برنامه بهبود یافته دوربین است.

منبع
Source 1Source 2
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا