موبایل و تبلت

گوشی میان رده ال جی Style3 در ژاپن معرفی شد

ال جی امروز در ژاپن از یک گوشی هوشمند میان رده جدید برای اپراتور DoCoMo به نام Style3 رونمایی کرده است. گفتنی است که این گوشی جز سری Stylo نبوده و خبری از قلم استایلوس نیست. همچنین این گوشی از امروز با قیمت 350 دلار در ژاپن به فروش می رسد.

نکته جالب این گوشی استفاده از پردازنده دو نسل قبل کوالکام اسنپدراگون 845 است. همچنین در کنار این تراشه، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. البته امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت فراهم شده است.

ال جی استایل 3 از صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد با رزولوشن بالای +1440p استفاده کرده و در بریدگی بزرگ بالای نمایشگر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت گوشی میزبان دوربین دوگانه با چینش سنسور های 48 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 3500 میلی آمپرساعتی تامین شده و هیچ اشاره‌ای به شارژ سریع نیست (شارژ بی سیم پشتیبانی نمی شود). نکته مثبت این گوشی داشتن گواهی IP68 و IPX5 ضد آب است. مانند بسیاری از تلفن های دیگر که در ژاپن عرضه می شود، LG Style3 بعید است که در سطح جهان در دسترس باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا