سایت DxOMark به تازگی عملکرد دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی A71 را مورد بررسی قرار داده و امتیازات آن را منتشر کرده است. کارشناس در کل امتیاز 84 را به این گوشی داده اند.

گلکسی A71 در بخش دوربین اصلی امتیاز کلی 128 و دوربین سلفی امتیاز کلی 103 را دریافت کند. دوربین اصلی چهارگانه این گوشی شامل سنسور اصلی با حسگر 64 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8، فوق عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 و دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو است.

سنسور اصلی این گوشی محدوده داینامیکی چشمگیری را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما با این حال رندرینگ رنگ در اکثر موارد خوب عمل نمی کند. با وجود داشتن سنسور با وضوح بالا، تصاویر در واقع جزئیات زیادی ندارند. همچنین سنسور نسبتاً بزرگ 1/1.72 اینچی در پشت دیافراگم f/1.8 باید سرعت شاتر را کاملاً در تاریکی بگیرد. عکس های کم نور هنوز هم در معرض نمایش قرار نمی گیرند، همچنین فوکوس خودکار از ایده آل بسیار دور بود.

در بخش فیلم برداری نیز، دوربین این گوشی امتیاز 74 را کسب کرده که به طور کلی سیستم تثبیت کننده الکترونیکی تصویر و فوکوس خودکار خوب عمل کرده با این حال محدوده داینامیک ویدیوها محدود بوده و عملکرد فیلم برداری 4K نمی تواند با جزییات ارائه دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *