مایکروسافت به‌تازگی یکی از قابلیت‌های محبوب پلتفرم زوم یعنی امکان تغییر پس‌زمینه‌ تماس‌ تصویری را در اختیار کاربران نرم‌افزار ارتباطی تیمز قرار داده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به‌عنوان‌مثال با قرار دادن تصویر یک دفتر کاری در پس‌زمینه‌ی تصویر خود، این تماس‌های کاری را رسمی‌تر و حرفه‌ای‌تر کنند.

اگرچه هنوز امکان آپلود تصاویر وجود ندارد و شما فقط باید از پس زمینه های پیش‌فرض استفاده کنید اما مایکروسافت گفته به‌زودی امکان آپلود و استفاده از تصاوری شخصی‌ساز شده را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. به گفته مایکروسافت، در حال حاضر این غول فناوری از هوش مصنوعی برای محو کردن محیط پشت‌سر کاربران استفاده می‌کند.

همچنین در آخرین آپدیت این پلتفرم، شما امکان اجازه گرفتن برای صحبت کردن را خواهید داشت؛ یعنی می‌توانید به دیگران اطلاع دهید که می‌خواهید در طول گفت‌وگو حرفی بزنید. همچنین امکان پایان دادن ناگهانی صحبت و گفت‌وگو میز وجود دارد؛ این ویژگی به درخواست معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای جلوگیری از هرج‌ومرج و پایان دادن به شلوغی‌کلاس‌های آنلاین صورت گرفته است.

این قابلیت مخصوصا در شرایط خاص فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری افراد از خانه کار می‌کنند می‌تواند سودمند باشد و برای برقراری تماس‌های کاری حرفه‌ای‌تر به کاربران کمک کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *