موبایل و تبلت

گوشی لنوو A7 با تراشه Unisoc و دوربین دوگانه معرفی شد

لنوو به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود با نام Lenovo A7 معرفی کرده است. این گوشی دارای پردازنده Unisoc و دوربین دوگانه اصلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

محصول جدید لنوو دارای پنل 6.09 اینچی بوده که رزولوشن تصویر آن 1560 در 720 پیکسل و تراکم پیکسل 320ppi است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه Unisoc SC9863A تامین می شود. این تراشه شامل پردازنده‌ ۸ هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PoweVR IMG8322 می‌شود. در رأس بخش نرم افزاری آن اندروید 9 پای قرار دارد و 2 گیگابایت رم نیز در اختیار کاربران خواهد بود.

یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت وعده‌ 416 ساعت در حالت آماده باش گوشی A7 را می‌دهد. اما یکی از موارد جذاب، قابل تعویض بودن این باتری گوشی لنوو توسط خود کاربر است. برای عکاسی سلفی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی روی قاب جلویی حضور دارد. در پشت نیز دوربین دوگانه‌ای با حسگرهای 13 و 2 مگاپیکسلی به کار رفته است.

این سیستم دوربین امکاناتی از جمله فلاش LED و تشخیص صحنه هوشمند را ارائه می‌کند. اما روی قاب پشتی این گوشی به جز دوربین‌ها، یک اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده است. در پایان لازم به ذکر است،‌ گوشی لنوو A7 در دو رنگ آبی و مشکی به فروش خواهد رفت. البته هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نیست.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا