موبایل و تبلت

امتیاز DxOMark دوربین سلفی گلکسی اس 20 اولترا مشخص شد

چندی هفته پیش بود که سایت DxOMark عملکرد دوربین اصلی پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا را بررسی کردند که در نهایت امتیاز کلی 122 را به آن دادند. اکنون این تیم به بررسی عملکرد دوربین سلفی این پرچمدار پرداخته اند.

دوربین سلفی گلکسی اس 20 اولترا، از یک سنسور 40 مگاپیکسلی Quad-Bayer با اندازه سنسور 1/2.65 اینچ و دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار PDAF استفاده می کند. دوربین سلفی این گوشی همچنین توانایی فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را داشته و قابلیت تعویض خودکار با زاویه دید عریض برای عکاسی سلفی دوگانه یا گروهی را دارد.

با توجه به بررسی های انجام شده، تیم DxOMark به دوربین سلفی گلکسی اس 20 اولترا امتیاز کلی 100 را داده که در بخش عکسبرداری امتیاز بالای 104 و فیلم برداری امتیاز پایین 96 را کسب کرده است. دوربین سلفی این گوشی با این امتیاز در جدول پس از هواوی پی 40 پرو و هواوی نوا 6 نسخه 5G، قرار گرفته است.

در بررسی DxOMark از مواردی مانند رنج پویای مناسب عکس در همه شرایط، فوکوس خودکار دقیق، تخمین عمق دقیق در حالت بوکه، به عنوان موارد مثبت و البته تعادل نبودن سفیدی رنگ در همه شرایط روشنایی و تراز سفید و نویز قابل مشاهده هنگام فلش زدن و رندرینگ پایین رنگ پوست به عنوان موارد منفی عکاسی اشاره شده است.

منبع
dxomark
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا