موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی تاشوی LG Folder 2 رونمایی شد

درحالیکه این روزها شاهد انتشار شایعاتی از طراحی جدید گوشی هوشمند ال جی هستیم، این شرکت از یک گوشی هوشمند اقتصادی تاشوی با نام ال جی فولدر 2 یا LG Folder 2 رونمایی کرده است. LG Folder 2 با هدف ارائه با کاربرانی با بودجه پایین یا استفاده ساده تر را ترجیح داده، طراحی شده است. گوشی فولدر 2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 210 با یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی همچنین دارای دو نمایشگر است که پنل اصلی از اندازه 2.8 اینچی با رزولوشن QVGA برخوردار بوده، درحالیکه پنل ثانویه 0.9 اینچی مونوکروم است که برای نمایش اعلان های متنی و تماس مورد استفاده قرار می گیرد. گوشی تاشوی فولدر 2 دارای دکمه های SOS Key و Hotkey است. دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی نیز در قاب پشتی حضور داشته و دکمه SOS قرارگرفته به شما اجازه می دهد تا با نگه داشتن آن به مدت 1.5 ثانیه ای، شماره از پیش از ثبت شده را برقراری کنید. همچنین موقعیت مکانی شما از طریق پیام متنی به اشتراک گذاشته می شود.

از طرف دیگر ، کلید Hotkey در قسمت جلویی بالای دکمه تماس قرار گرفته است و به شما امکان می دهد سرویس صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را فراخوان کنید یا عملکرد ضبط تماس را شروع کنید. در دسترس بودن این ویژگی ها به اپراتورها بستگی دارد. وزن فولدر 2 برابر 127 گرم است و از اتصال بلوتوث، Wi-Fi و 4G پشتیبانی می کند.

همچنین یک ویژگی به نام قفل امنیت داده وجود دارد که به جلوگیری از درز غیر عمدی داده ها کمک می کند. این گوشی تاشو یک باتری 1470 میلی آمپر ساعتی دارد و دارای دو گزینه رنگ سفید و خاکستری پلاتین است. گوشی فولدر 2 همچنین قرار است با قیمت 160 دلار در کره جنوبی به فروش برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا