اینستاگرام امروز اپلیکیشن IGTV را بروزرسانی کرده که به امید روزی که کاربران بیشتری از آن استفاده کرده و تولیدکنندگان محتوا را به ساخت فیلم های طولانی ترغیب کنند. اینستاگرام صفحه اصلی را بازطراحی کرده و حالا تولیدکنندگان محتوا را در بالای صفحه، متناسب با هر کاربر که تولیدکنندگان محتوا را دنبال کرده، به نمایش می گذارد.

در بازطراحی اپ IGTV کاربران می‌توانند به کمک تب Discover ویدیو‌های محبوب را راحت‌تر پیدا کنند و بیشتر با ویدیو‌ها درگیر شوند. این کار باعث می‌شود تا آنها سریع‌تر به محتوا دسترسی داشته باشند و در نهایت وقت بیشتری را در اپ IGTV بگذرانند.

در کنار آپدیت اپلیکیشن جداگانه IGTV، اینستاگرام تغییری نیز در اپلیکیشن اصلی پلتفرم خود ایجاد کرده که طی آن کاربران می‌توانند ۱۵ ثانیه از محتوای IGTV را مستقیما در استوری‌های خود به نمایش در بیاورند. تا پیش از این کاربر تنها می‌توانست تصویری همانند استیکر از IGTV خود را استوری کند. به گفته اینستاگرام این کار منجر به ترغیب افراد به دنبال کردن ادامه محتوا می‌شود.

همه این موارد ممکن است حداقل برای ایجاد ویدیو و پیدا کردن محتوای جدید جذابیت بیشتری به برنامه دهند، اما مشخص نیست که چند نفر به اپلیکیشن مستقل در مقایسه با پیدا کردن فیلم های IGTV از طریق خود اینستاگرام دسترسی دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *