مدیر عامل هواوی «رنگ ژنفی» که در سال ۱۹۸۷ این شرکت را تاسیس کرده بود، از مدیریت هواوی کنار رفته است. از اواخر سال ۲۰۱۹ تا امروز شاهد تغییرات زیادی در تیم مدیریت هواوی بودیم و حالا به نظر می‌رسد با رفتن رنگ ژنفی، روند این تحولات کامل شده باشد.

همچنین پرزیدنت سابق هواوی، سون یافانگ نیز از هیئت مدیره کنار گذاشته شد. بدین ترتیب 4 مرد کلیدی در هواوی از جمله «شو ژیجون» نیز از سمت خود کنار رفتند. با این حال این اولین بار نیست که هواوی دچار شوک مدیریتی می‌شود. طبق گزارش منتشره، از اواخر 2019 بسیاری از مدیران شرکتهای تابعه هواوی تغییر کرده‌اند.

بر این اساس در تاریخ 22 نوامبر 2019 رن ژنگفی، سون یافانگ، شو ونفی و «گو پینگ پینگ» از کمپانی Beijing Huawei Digital Technology Co.,Ltd کنار گذاشته شدند. رنگ ژنفی در سال ۱۹۸۷ هواوی را به عنوان تولید کننده تجهیزات سرور پایه گذاشت. هواوی در آن زمان محصولات خود را با قیمت پایین‌تر نسبت به بقیه محصولات بازار به فروش می‌رساند و با همین روش مدارج موفقیت را به سرعت طی کرد. رنگ ژنفی ۷۵ ساله ظرف ۳۲ سال مدیریت در هواوی موفق شده بود این شرکت را به یکی از اصلی‌ترین غول‌های اقتصادی جهان بدل کند و بسیاری از رتبه‌های اول را در حوزه‌های گوناگون به خود اختصاص دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *