اچ پی به تازگی از نسل جدید لپ تاپ های ورک استیشن جدید ZBook Studio و ZBook Create رونمایی کرد. این دو لپ تاپ تقریبا مشخصات یکسانی دارند، اما با این حال، ZBook Studio از جدیدترین پردازنده Intel Xeon Core i9 با کارت گرافیک NVIDIA Quadro 5000 بهره می برد، در حالیکه ZBook Creat به سراغ یک نسخه 10th Intel Core i9 (سری H) و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER رفته است.

اولی بیشتر مربوط به کاربردهای CAD و مهندسی است، در حالیکه ZBook Creat برای واقعیت افزوده، بازی و خلاقیت در سطح پیشرفته ایده آل است. از نظر مشخصات فنی، لپ تاپ‌های ورک استیشن جدید اچ پی شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. هر دو مدل به نمایشگر 15.6 اینچی 4K HDR با پنل IPS مجهزند و با برخورداری از فناوری اختصاصی DreamColor، توانایی پوشش 100 درصدی استاندارد DCI-P3 را دارد. در نتیجه ZBook Studio و ZBook Create دقت رنگ بسیار بالایی دارند از کیفیت نمایشگر فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

در کنار نمایشگر قابل، تنوع درگاه‌های این دو لپ‌تاپ نیز مناسب است. پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت نیز در بین ویژگی‌های امنیتی ایستگاه‌های کاری قابل حمل جدید شرکت اچ پی قرار می‌گیرند. همچنین این دو دستگاه به اسپیکرهای ساخت Bang & Olufsen با حداقل باس 150 هرتز و حداکثر صدای 179 دسی‌بل برای دقت بالا در امور مرتبط با صدا مجهزند.

 این شرکت هنوز اطلاعاتی راجع به حافظه و فضای ذخیره‌سازی این دو لپ‌تاپ خود اعلام نکرده است. زبان طراحی هر دو این لپ‌تاپ‌ها نیز یکسان است و باید گفت با طراحی مینیمال بسیار زیبایی روبرو هستیم که از این حیث نیز مورد رقابت با مک بوک‌های اپل قرار می‌گیرند. سیستم کولینگ Vaporforce با همراه سیستم تهویه سه طرفه با فن‌های تقویت شده و قابلیت برقراری توازن قدرت بین CPU و GPU نسبت به عملی که دستگاه در لحظه انجام می‌دهد، دیگر ویژگی لپ تاپ‌های ورک استیشن جدید اچ پی هستند. HP فعلا قیمت دو لپ‌تاپ جدید خود را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *