موبایل و تبلت

باتری گلکسی نوت 20، ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

همانطور که می دانید گلکسی نوت 10 به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز بود، ولی اکنون طبق گزارش Galaxy Club، به نظر می رسد که پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ از باتری بزرگتر 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

وب سایت هلندی اما ادعا می‌کند باتری گلکسی نوت ۲۰ با شماره مدل EB-BN980ABY حدودا ۳۸۸۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و این مقدار معمولا در گوشی‌های هوشمند همان ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت شناخته می‌شود. این دقیقا همان میزان باتری است که در گلکسی اس ۲۰ استفاده شده است.

با افزایش ظرفیت باتری نوت ۲۰، طبیعتا نوت ۲۰ پلاس و اولترا نیز افزایشی در حجم باتری خود خواهند داشت و در بدترین حالت باید همه آن‌ها را برابر با برادران سری اس بدانیم. یعنی ۴۰۰۰، ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا.

تا کنون اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی نوت ۲۰ منتشر نشده اما اوایل این ماه محصولی در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد که گفته می‌شود نسخه ۵G گوشی نوت ۲۰ پلاس است. از همان طریق بود که از یک سری اطلاعات این گوشی از جمله اندروید ۱۰، ۸ گیگابایت رم و به احتمال زیاد پردازند اسنپدراگون ۸۶۵ یا ۸۶۵ پلاس مطلع شدیم.

اینکه سامسونگ رویداد خود را به صورت آنلاین برگزار کند بسیار محتمل‌تر است از اینکه شاهد یک رویداد فیزیکی باشیم. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد. تا ماه آگوست (مرداد ماه) مدت زمان زیادی باقی مانده و قطعا با رسیدن به فصل تابستان اطلاعات بسیار بیشتری از این محصول بدستمان خواهد رسید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا