موبایل و تبلت

اوپو فایند ایکس 2 لایت با تراشه اسنپدراگون 765 معرفی شد

بدنبال معرفی گوشی اوپو A92s، شرکت اوپو از نسخه لایت سری فایند ایکس 2 رونمایی کرده که Find X2 Lite نام دارد. از مشخصات این گوشی می توان به تراشه اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره نمود.

صفحه نمایش 6.4 اینچی فایند ایکس 2 لایت از نوع امولد بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 20 به 9 است. همچنین صفحه از نرخ رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی کرده و از طریق لایه گوریلا گلس 5 محافظت می شود. سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار دارد. به لطف استفاده از پنلی اولد، حتی زیر نور مستقیم آفتاب به خوبی می‌توان محتواها را تماشا کرد. حداکثر میزان روشنایی به ۶۰۰ نیتس می‌رسد. وزن اوپو فایند ایکس ۲ لایت ۱۸۰ گرم بوده و ۷.۹۶ میلی‌متر ضخامت دارد.

گوشی فایند ایکس 2 لایت 5G مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. هنوز درباره نسخه‌هایی با حافظه متفاوت خبری در دسترس نیست. در گوشی Find X2 Lite با هدف دریافت قوی‌ترین سیگنال مخابراتی ممکن، از یک آنتن جدید استفاده شده که بر اساس موقعیت کاربر، بهترین عملکرد را خواهد داشت. در نتیجه مشکلات بلاک شدن سیگنال یا از دست رفتن آن در صورت جابه‌جایی بروز نخواهد کرد.

یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد اوپو فایند ایکس ۲ لایت پشتیبانی از فناوری Smart 5G است. به لطف آن، بر اساس قدرت سیگنال‌های شبکه ۵G و ۴G و همچنین پهنای باند هر یک، شبکه به صورت خودکار انتخاب خواهد شد. این جابه‌جایی به کاهش مصرف انرژی تا ۳۰ درصد کمک می‌کند.

دوربین سلفی گوشی اوپو فایند ایکس ۲ لایت ۳۲ مگاپیکسلی است و از لنزی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. پنل پشتی میزبان دوربین چهارگانه است. این ماژول از سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با لنز دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، سنسوری ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، سنسوری ۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های پرتره و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید تشکیل می‌شود.

اوپو فایند ایکس ۲ لایت میان‌رده‌ای با یک باتری ۴۰۲۵ میلی‌آمپر ساعتی است. سیستم شارژ سریع آن مبتنی بر فناوری اختصاصی VOOC 4.0 شرکت اوپو بوده و قادر است طی فقط بیست دقیقه، ظرفیت باتری را از ۰ به ۵۰ درصد برساند. سیستم عامل گوشی اندروید ۱۰ است و روی آن، رابط کاربری ColorOS 7 قرار دارد. گوشی OPPO Find X2 Lite به قیمت ۵۰۰ یورو در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد. هنوز درباره زمان عرضه خبری در دسترس نیست. از نظر گزینه رنگ، فقط دو نسخه مشکی و سفید وجود دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا