فیسبوک امروز اپلیکیشن Facebook Gaming را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد. این اپلیکیشن به کاربران امکان می دهد تا به بازی های فیسبوک دسترسی داشته، به گروه های مورد علاقه بپیوندند و لایو استریم های فیسبوک را تماشا کنند. برای دانلود اپلیکیشن کافیست به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کنید.

طبق گزارش نیویورک تایمز، اپلیکیشن Facebook Gaming کاملاً رایگان بوده و به کاربران امکان می دهد که گیم پلی مستقیم را از طریق گوشی های خود مشاهده و پخش کنند. در حالیکه برنامه Facebook Gaming در ابتدا برای اندروید عرضه شده، انتظار می رود بزودی برای دستگاه های مبتنی بر iOS نیز در دسترس قرار گیرد.

فیدجی سیمو، مدیر بخش برنامه‌های فیس بوک، به نیویورک تایمز گفت که ظهور COVID-۱۹ باعث شده است تا این شرکت کار خود را در تعدادی از پروژه‌های بازی تسریع کند. وی گفت:

سرمایه گذاری در بازی به طور کلی برای ما اولویت دارد، زیرا می‌بینیم بازی به عنوان نوعی سرگرمی است که واقعاً افراد را به هم وصل می‌کند.» این برنامه در ابتدا فقط در اندروید قابل دسترسی خواهد بود و برنامه iOS منتظر تأیید است.

تمرکز اصلی اپ روی استریمرها و مخاطبان آنها خواهد بود و به لطف قابلیت Go Live استریم بازی‌های موبایل از همیشه ساده‌تر خواهد شد. علاوه بر این امکان اجرای بازی‌های فیسبوک نظیر Words with Friends و Uno از طریق اپلیکیشن نیز فراهم شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن امکان دسترسی به گروه‌ها و انجمن‌های گیمینگ برای گفتگو و بحث درباره بازی‌های مختلف است. سرمایه گذاری های اخیر این شرکت بی نتیجه نبوده و بر اساس گزارش «StreamElements» میزان تماشای استریم‌های Facebook Gaming بین سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شاهد رشد ۲۱۰ درصدی بوده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *