نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن گوگل Duo به تلویزیون های Android TV آمد

گوگل Duo یک اپلیکیشن تماس ویدیویی است که توسط Google ساخته شده و برای گوشی های اندروید، آیفون، تبلت، رایانه و نمایشگرهای هوشمند در دسترس است. اکنون، گوگل دسته دیگری از دستگاه ها را اضافه کرده است – تلویزیون های هوشمند مبتنی بر Android TV.

چهار سال پس از انتشار Google Duo، اکنون برای Android TV در دسترس است. به گفته گوگل، این اپلیکیشن ابتدا در نسخه بتا روی تلویزیون ها موجود خواهد بود. اگر تلویزیون شما دوربین داخلی دارد، می توانید تماس ویدیویی برقرار کنید، اما اگر تلویزیون شما دوربین ندارد، فقط می توانید تماس صوتی برقرار کنید. گزینه دیگر این است که وب کم خریداری کنید، زیرا سیستم عامل Android TV (با Android 9 شروع می شود) اکنون پشتیبانی از وب کم برخوردار است.

نکته قابل توجهی در مورد ویژگی جدید وجود دارد. پس از نصب، برنامه در کشوی برنامه شما نشان داده نمی شود و یا برچسبی در صفحه اصلی ندارد. تنها راهی که من توانستم آن را اجرا کنم، رفتن به تنظیمات > برنامه ها > Duo است. امیدوارم با بروزرسانی این مشکل برطرف شود. هنگامی که شما یک تماس صوتی برقرار می کنید  میکروفون موجود از راه دور صدای شما را بلند می کند در حالیکه صدای کسانی که با آنها تماس می گیرید از بلندگوی خود تلویزیون یا بلندگوهای متصل به تلویزیون شنیده می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا