شرکت ADATA با معرفی اولین لپ تاپ های گیمینگ XPG XENIA، به حوزه سازندگان لپ تاپ‌های مخصوص بازی پیوسته است. این لپ تاپ گمینیگ از سخت افزارهای NVIDIA و Intel بهره می‌برد.

لپ تاپ گیمینگ XPG XENIA از صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی و نرخ رفرش ریت 144 هرتزی استفاده می کند. این لپ تاپ جدید مجهز به پردازنده Intel Core i7-9750H بوده و کارت گرافیک شامل GTX 1660 Ti یا NVIDIA GeForce RTX 2070 Max-Q هستند.

 XPG XENIA دارای حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم بوده و از درایو SSD ساخت این شرکت با نام SX8200 Pro بهره می‌برد. به گفته ADATA، سرعت خواندن و نوشتن این SSD به ترتیب 3500 و 3000 مگابایت در ثانیه است. این لپ تاپ به صفحه کلید LED RGB مجهز شده است.

طراحی آن نسبتاً ساده بوده اما ظاهر یک لپ تاپ گیمینگ به خوبی در آن پیدا است. علی رغم آنکه توضیحات چندانی در زمینه سیستم تهویه ارائه نشده است، به نظر می‌رسد که کولر XPG XENIA از گردش هوای دوگانه بهره برده و دارای 4 ورودی و خروجی هوا است.

ای دیتا اعلام کرده است که وزن XPG XENIA تنها 1.85 کیلوگرم بوده و ضخامت آن حداکثر 20.5 میلی متر است. همچنین XPG XENIA از صفحه کلید مکانیکی با سوئیچ‌های نوری استفاده کرده و باتری داخلی آن تا حداکثر 10 ساعت شارژ مداوم را تضمین می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *