پس از شایعات، سرانجام موتورولا از پرچمداران جدیدش با نام Edge و +Edge رونمایی کرده است. هر دو گوشی هوشمند دارای طراحی یکسان به همراه پشتیبانی از شبکه 5G است.

موتورولا اج پلاس

موتورولا اج پلاس اولین پرچمدار موتورولا پس از چند سال است. این گوشی از صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد با پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و نرخ رفرش 90 هرتزی برخوردار بوده که رزولوشن فول اچ دی پلاس ارائه می دهد. همچنین یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در حفره بالای نمایشگر سمت پچ تعبیه شده و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد.

نسخه آمریکایی این گوشی از فناوری mmWave 5G پشتیبانی کرده که وعده سرعت دانلود تا 4 گیگابیت بر ثانیه را با اپراتور ورایزون فراهم می کند. در پشت گوشی شاهد قرار گیری دوربین سه گانه اصلی هستیم. این دوربین شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 بوده که به لطف فرآیند ترکیب پیکسلی 4 در 1، تصاویر 27 مگاپیکسلی می گیرد. در کنار آن، حسگر اولتراواید 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 117 درجه و حسگر تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و لنز ToF همراهی می کند. همچنین دوربین این گوشی توانایی فیلم برداری 6K را داراست، هرچند تراشه بکاررفته از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می کند.

[aparat id=’I5mX3′]

قلپ تپنده دستگاه را تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 865 تامین کرده و در کنار آن 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 همراهی می کند. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. موتورولا ادعا می کند که این باتری به مدت 2 روز استفاده شارز نگه می دارد. گوشی اج پلاس همچنین از شارژ بیسیم 15 واتی و شارژ معکوس Qi با توان 5 وات پشتیبانی می کند. این گوشی قرار است به صورت انحصاری از طریق اپراتور ورایزون با قیمت 1000 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.
نسخه جهانی نیز در ماه مه 2020 با قیمت 1199 یورو عرضه می شود.

موتورولا اج

علاوه بر مدل پلاس، موتورولا همچنین از نسخه معمولی گوشی اج هم رونمایی کرده است. گوشی موتورولا اج از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتزی بهره گرفته، ولی با این حال خبری از پشتیبانی +HDR10 نیست. این گوشی همچنین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765G مجهز بوده و در اینجا فقط برای شبکه های زیر 6 گیگاهرتزی پیکربندی شده است.

نسخه گلوبال این گوشی 6 گیگابایت رم و نسخه آمریکای شمالی 4 گیگابایت رم دارد. از سوی دیگر میزان فضای ذخیره سازی در هر دو نسخه 128 گیگابایت است. دوربین سه گانه اصلی موتورولا اج شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 16 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی و ماژول ToF است. دوربین سلفی دستگاه هم 25 مگاپیکسلی می باشد.

[aparat id=’SwylU’]

موتورولا اج از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارز سریع 18 واتی استفاده کرده است. هر دو گوشی سری Edge دارای بلندگوهای قدرتمند استریو بوده و اندروید 10 خام روی آنها اجرا می شوند و این شرکت قول داده که آنها را حداقل در نسخه 11 به روزسانی کند. نسخه معمولی موتورولا اج قراراست با قیمت 599 یورو در بازارهای آسیایی، آمریکای لاتین و اروپا به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *