موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی دوجی ایکس 95 با اندروید 10 معرفی شد

شرکت دوجی، از گوشی هوشمند اقتصادی جدیدش تحت عنوان Doogee X95 رونمایی کرده است. قیمت این گوشی برابر با 59.99 دلار/ 50 پوند / 56 یورو اعلام شده و در رنگ های مشکی، سبز و آبی عرضه می شود.

محصول جدید دوجی مجهز به صفحه نمایش 6.52 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 19 به 9 است که روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد. به لحاظ نرم افزاری این گوشی از سیستم عامل خام اندروید 10 بهره گرفته و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر حضور دارد.

در پشت گوشی میزبان دوربین سه گانه اصلی که از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، تله فوتو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده چهارهسته ای مدیاتک MT6737 با سرعت 1.3 گیگاهرتزی تامین می شود. این گوشی همچنین 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

شکاف سیم کارت هیبریدی است بنابراین می توانید از دو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک microSD استفاده کنید. Doogee X95 باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد که دارای شارژ سیمی 10W است. بدنه آن از جنس پلاستیک براق است. طبق انتظار هیچ سنسور اثر انگشت در آن وجود ندارد، اما شما با استفاده از دوربین جلو، با تشخیص چهره ۲ بعدی نه‌چندان امن رو به‌رو می شوید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا