در سال ۲۰۱۹ تعداد گوشی‌های دارای بریدگی نمایشگر تا حد قابل توجهی کاهش یافت و بسیاری از گوشی‌ها از نمایشگر حفره‌دار بهره می‌بردند و در این میان تعدادی از آن‌ها هم دارای دوربین سلفی پاپ آپ بودند. اکنون افشا کننده OnLeaks رندرهایی از موبایل آینده سامسونگ با دوربین جلویی پاپ آپ منتشر کرده است.

به نظر می رسد این موبایل به سری گلکسی A تعلق داشته باشد. دستگاه مذکور شباهت زیادی به OnePlus 7Pro دارد. در این تصاویر شاهد گوشی هوشمندی هستیم که در پنل جلویی آن نمایشگر یکپارچه و کم حاشیه‌ای تعبیه شده و فقط در بخش پایینی شاهد حاشیه‌ نسبتا ضخیمی هستیم. مهم‌ترین مشخصه این گوشی دوربین پاپ آپ آن است.

از دیگر ویژگی‌های متفاوت این گوشی در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های ۲۰۲۰ می‌توانیم به وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشتی اشاره کنیم. در سال جاری، بسیاری از گوشی‌ها از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند یا اگر هم دارای نمایشگر LCD باشند، حسگر اثر انگشت تعداد زیادی از آن در لبه‌ی بدنه تعبیه شده است.

پیش بینی نمی شود این دستگاه به زودی عرضه شود. اما اگر رندر فاش شده صحت داشته باشد، نشان می دهد سامسونگ همچنان به دنبال آزمایش روش هایی برای از بین بردن لبه ها و بریدگی های روی نمایشگر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *