موبایل و تبلت

شیائومی Mi 10 Youth با دوربین پرسکوپی معرفی شد

شیائومی امروز به طور رسمی از گوشی Mi 10 Youth 5G با دوربین پرسکوپی رونمایی کرده که اولین گوشی این برند با دوربین پریسکوپی محسوب می‌شود که قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم هیبریدی ۵۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. چیست اسنپدراگون 765G مورد استفاده در این گوشی هوشمند، از مودم با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G بهره می‌برد.

این گوشی از یک نمایشگر 6.57 اینچی AMOLED بسیار جذاب استفاده می‌کند که با داشتن رزولوشن فول اچ دی پلاس با نرخ شناسایی لمس صفحه 180 هرتزی دارد و می‌تواند یک دستگاه ایده‌آل برای بازی باشد. همچنین شرکت سازنده سنسور اثر انگشت را نیز در زیر این پنل جای داده که می‌تواند ترکیبی بسیار مناسب برای احراز هویت بیومتریک باشد.

 روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد و شیائومی برای آن سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال درنظر گرفته که قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم هیبریدی ۵۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی دارای 4 سنسور دوربین پشت است و به جز سنسور 8 مگاپیکسلی که در پاراگراف قبل به آن اشاره کردیم یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با f/1.8، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه‌ای و f/2.2 و در نهایت یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی که توانایی عکاسی از سوژه‌های بین 2 تا 10 سانتی‌متری را در اختیار گوشی شما قرار می‌دهد نیز همراه با آن وظیفه عملیات اپتیکی دستگاه را به عهده دارند.

کاربران می‌توانند توسط این گوشی میان‌رده ویدیو با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. اگر به ویدیوهای اسلوموشن علاقه داشته باشید، می‌توانید ویدیوهای 720p با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه بگیرید. در جلوی این دستگاه برش قطره‌ای قرار گرفته که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

در بخش پردازشی شیائومی از اسنپدراگون 765G استفاده کرده که در حال حاضر بهترین انتخاب برای بازار میان‌رده و ارائه قابلیت استفاده از شبکه‌های 5G است و همچنین توان پردازشی مناسبی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای بخش تأمین انرژی دستگاه نیز از یک باتری 4160 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌شود که می‌توانیم آن را با شارژر 22.5 واتی آن را با سرعت شارژ کرد ولی هنوز مشخص نیست که در بسته بندی دستگاه چه شارژری قرار می‌گیرد.

شیائومی می 10 نسخه جوانان، با رابط کاربری MIUI 11 عرضه خواهد شد و این در حالی است که این شرکت خود را برای عرضه MIUI 12 برای بسیاری از دستگاه‌های خود آماده می‌کند. از همه موارد فوق که بگذریم در بخش قیمت این دستگاه بسیار هیجان‌انگیز و جالب است. شیائومی قصد دارد آن را با پنج رنگ آبی، سفید، سبز، نارنجی و مشکی عرضه کرده و برای نسخه پایه آن با ساختار حافظه 6/64 قیمت 2099 یوآن معادل 300 دلار یا 275 یورو در نظر گرفته شده است. برای کاربرانی که حافظه بیشتری مطالبه کنند نیز ساختار حافظه 8/256 ارائه خواهد شد که برای خرید آن باید مبلغی معادل 400 دلار یا 365 یورو هزینه کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا