شما برای مرور تیک تاک نیازی به حساب کاربری ندارید، اما داشتن یک کاربر، به شما امکان می دهد تا تولیدکنندگان محتوا را دنبال کرده و به تجزیه و تحلیل هایی را در شبکه های اجتماعی بپردازید. متأسفانه داشتن یک حساب کاربری نیز به معنای تحویل اطلاعات شخصی است. اگر دیگر طرفدار TikTok نیستید، در اینجا نحوه حذف حساب کاربری را به شما آموزش می دهیم.

برای حذف حساب کاربری در تیک تاک، ابتدا اپلیکیشن را روی دستگاه اندروید یا آی او اس باز کرده و وارد حساب خود شوید. سپس تب Me انتخاب کنید و از منوی سه نقطه عمودی بالای صفحه سمت راست، بر روی منوی Settings کلیک کنید.

از منوی تنظیمات ، روی دکمه Manage My Account ضربه بزنید. به پایین فهرست بروید و گزینه Delete Account را انتخاب کنید. اگر قبلاً تایید پیامک را در حساب تیک تاک خود تنظیم کرده اید، باید کد مورد نظر خود را از طریق پیام متنی وارد کنید. پس از وارد کردن کد صحیح، روی دکمه Delete Account ضربه بزنید.

برای تایید آخرین تصمیم خود، بر روی دکمه Delete زیر ضربه بزنید. قبل از انتقال به صفحه اصلی تیک تاک اعلانی را مشاهده خواهید کرد که ورود به سیستم به دلیل حذف حساب شما منقضی شده است.

وقتی حساب خود را حذف می کنید، دیگر نمی توانید ویدیوی ارسال شده را مدیریت کنید. به این ترتیب، اگر می خواهید آنها را از شبکه اجتماعی حذف کنید، قبل از حذف حساب خود، ویدیوها را حذف کنید. همچنین دسترسی به هر چیزی را که در برنامه مانند سکه ها خریداری کرده اید، از دست خواهید داد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *