موبایل و تبلت

نتایج بررسی DxOMark دوربین گلکسی زد فلیپ مشخص شد

یکی از محصولاتی که امسال توجه بسیاری را به خود جلب کرد، گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ است؛ محصولی که مهم‌ترین ویژگی آن برخورداری از طراحی جاه‌طلبانه است که نمایشگری تاشو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال آنچه بنچمارک DxOMark نشان می‌دهد، توجه بیشتر سامسونگ روی طراحی گلکسی زد فلیپ بوده است و گویا دوربین توانمندی برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

به‌طور کلی تیم DxOMark به گوشی گلکسی زد فلیپ امتیاز 105 را داده‌اند که این امتیاز بدی به حساب نمی‌آید، البته اگر در سال 2018 معرفی شده باشد. گوشی تاشو سامسونگ با این امتیاز در جدول پس از آیفون XS و آیفون XS Max، پرچمداران 2 سال پیش اپل قرار گرفته است. دوربین دوگانه اصلی این گوشی شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با f/1.8، لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز Dual Pixel و اندازه سنسور 1/2.55 اینچی و سنسور دوم 12 مگاپیکسلی از نوع فرق عریض با f/2.2 است.

در بررسی DxOMark از مواردی مانند رنج پویای مناسب عکس در همه شرایط، رندرینگ مناسب رنگ، سطح سفیدی قابل قبول، نویز کم و کنترل شده، تصاویر حالت شب خوب به عنوان موارد مثبت و البته سطح جزئیات متغیر، سیستم فوکوس خودکار نه چندان سریع، عملکرد نه چندان عالی بوکه و تخمین میدان به عنوان موارد منفی عکاسی اشاره شده است. می‌توانید متن کامل این بررسی را در این صفحه بخوانید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا