موبایل و تبلت

هواوی قصد دارد HarmonyOS را در سطح جهانی عرضه کند

در خلال Analyst Summit 2024، مدیر هواوی، خو ژیجون، برنامه‌های این شرکت برای گسترش جهانی پس از رسیدگی به امور داخلی را به اشتراک گذاشت. هواوی معتقد است که می‌تواند با وجود تحریم‌های آمریکا، HarmonyOS را به سومین گزینه جهان برای سیستم عامل موبایل تبدیل کند.

هواوی از نزدیک با توسعه دهندگان اپلیکیشن همکاری خواهد کرد و تمام پشتیبانی، ابزار و تشویق مورد نیاز را برای ایجاد یک اکوسیستم اپلیکیشن قوی برای HarmonyOS ارائه خواهد کرد. هواوی ابتدا بر بازار چین تمرکز کرده، جایی که تحقیقات نشان می دهد که 99 درصد از کاربران وقت خود را صرف کمی بیش از 5000 اپلیکیشن می کنند. این بدان معناست که غول فناوری باید ابتدا روی این 5000 برنامه تمرکز کند و سپس آنها را به سایر نقاط جهان منتقل کند.

در حال حاضر حدود 4000 برنامه با HarmonyOS NEXT تطبیق داده شده که طبق برنامه انجام شده است. اما برای وارد کردن برنامه‌نویسان دیگر به زمان و تلاش نیاز است. رئیس بر این باور است که هواوی می‌تواند در آینده نزدیک به یک میلیون اپلیکیشن دست یابد. منبع جداگانه‌ای می‌گوید که HarmonyOS به سرعت در حال جذب در چین است. در واقع، سیستم عامل هواوی به زودی با پشت سر گذاشتن iOS به دومین سیستم محبوب تلفن همراه در چین تبدیل خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا