مایکروسافت امروز از سری محصولات خانواده سرفیس رونمایی کرده که می توان به تبلت سرفیس گو 2 و لپ تاپ سرفیس بوک 3 اشاره کرد. در همین راستا از نسل جدید هدفون بلوتوثی خود با نام Surface Headphones 2 رونمایی کرد. سرفیس هدفونز 2 در دو رنگ خاکستری روشن و مشکی مات عرضه می شود. همانند دیگر هدفون های سرفیس، این محصول جدید از 13 سطح نویز کنسلینگ فعال پشتیبانی می کند که کاربر می‌تواند درجه‌ قابلیت لغو نویز را به‌صورت دستی از طریق دکمه‌ چرخان روی سَریِ هدفون، تغییر دهد.

در سرفیس هدفونز ۲ شاهد ۱۳ حالت مختلف برای قابلیت لغو نویز خواهیم بود که البته پیش‌تر در سرفیس هدفونز نسل اول نیز حضور داشتند. به‌علاوه از دکمه‌یچرخان روی سِری هدفون می‌توان برای زیاد و کم کردن صدای موسیقی استفاده کرد. از سوی دیگر از دکمه چرخان آن می توان برای دسترسی به Cortana، جستجوی آهنگ ها، پخش موسیقی یا مکث و غیره استفاده کنید.

سرفیس هدفونز ۲ همچون نسل پیش به درایور ۴۰ میلی‌متری ویژه‌ موسوم‌به فری اج (Free Edge) مجهز شده است؛ درایوری که طبق ادعای مایکروسافت می‌تواند صدایی همه‌گیر ارائه دهد. سرفیس هدفونز ۲ از بلوتوث ۵ و همچنین کدک aptX Bluetooth کوالکام پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر عمر باتری این هدفون جدید به 20 ساعت ارتقا پیدا کرده، با توجه اینکه عمر باتری ۲۰ ساعته به‌هنگام فعال بودن قابلیت لغو نویز ارائه می‌شود. به گفته مایکروسافت، هدفونز 2 پس از 5 دقیقه شارژ قادر است حدود یک ساعت موسیقی پخش کند.مدت‌زمان شارژ کامل هدفون، کمتر از ۲ ساعت طول می‌کشد. سرفیس هدفونز ۲ با قیمت ۲۴۹ دلار از ۱۲ مه ۲۰۲۰ روانه‌ بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *