موبایل و تبلت
موضوعات داغ

ال‌جی Velvet معرفی شد: پشتیبانی از 5G و قلم استایلوس

همانطور که انتظار می رفت، سرانجام ال جی از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود با نام LG Velvet رونمایی کرده که از شبکه 5G، قلم استایلوس و شارژ وایرلس پشتیبانی می کند. Velvet اولین گوشی ال جی است که از زبان طراحی جدید بهره می برد. هر دو طرف آن خمیده است، به رنگ های بسیار جالبی دیده می شود و وزن آن را زیر 200 گرم (دقیق 180 گرم) است.

ال جی Velvet از صفحه نمایش 6.8 اینچی اولد با رزولوشن 2460 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 20.5 به 9 بهره می برد و در بریدگی قطره ای شکل دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 تامین می شود که از ارتباطات 5G پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 داشته و با پشتیبانی از میکرو اس دی می توان تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی را گسترش داد.

در پشت گوشی میزبان دوربین سه گانه اصلی هستیم. این دوربین شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، در کنار دو حسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. مانند سایر گوشی‌های ال‌جی، میان رده Velvet چند حالت فیلم‌برداری ویژه برای ضبط ویدئو با فرمت سینمایی ارائه می دهد. این قابلیت‌ها شامل نرخ فریم متغیر و فیلتر ویژه برای ضبط ویدئو‌های ASMR می‌شود. ال‌جی در نرم‌افزار دوربین این محصول از یک قابلیت ویژه برای حذف نویز تصاویر در فضا‌های باز استفاده کرده است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی، پشتیبانی از قلم هوشمند دیجیتالی با سطح فشار 4096 است. ال‌جی برای افزایش قابلیت‌های کاربردی قلم هوشمند این محصول از نرم افزار Nebo handwriting برای تبدیل دست خط به متن تایپی دیجیتالی به صورت پیش فرض استفاده کرده است. این محصول با دریافت تاییدیه IP 68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده است، همچنین طبق ادعا ال‌جی این محصول 7 آزمایش دوام بسیار دشوار را پشت سر گذاشته و تاییدیه رده نظامی 810G را دریافت کرده است.

در نهایت این گوشی این گوشی دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ وایرلس بوده و از سیستم عامل اندروید 10 و پورت USB Type-C بهره می برد. گوشی LG Velvet هم اکنون در رنگ‌های سفید، خاکستری، سبز و رنگ سرخ نارنجی متغیر با قیمت پایه 700 یورو در کشور کره جنوبی عرضه شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا